maandag 19 november 2018

Doodle Clay voorbeeld op een vaasje

Duik eens in je kast je hebt vast nog wel ergens een leuk of juist lelijk vaasje,
jam - of kruiden potje staan.
Pak je doodle klei en pimp het tot een nieuw hip woonaccessoire.
Lekker ontspannend en leuk om te doen.

Maak een kop koffie of thee en vergeet niet om het op te drinken.
Zet je favoriete cd op. Ik had niet in de gaten dat je mijn favoriet kon horen in de onderstaande video.
Mocht je het willen weten, deze muziek komt van de cd Eyes Closed van het duo Heavn. 
Ze komen uit Amsterdam en de muziek zou je kunnen kennen uit de commercial van Volvo en BMW.  Ik vind de cd heerlijk om bij te ontspannen en gebruik hem graag als ik ga doodlen.
Dan kan het zijn dat dit het resultaat is.


Ik zou zeggen probeer het ook eens.
 Voor de veiligheid af en toe even in je oven kijken als je het vaasje af bakt.

Groetjes Liesbeth 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten